Patty: Dankjewel Selly voor alle goede zorgen en voor 'Kale Minos'. Het overtreft al mijn verwachtingen. Ondanks mijn keuzestress in het begin heb ik met dank aan jou adviezen heel goed gekozen. Dank voor alles en wij zullen SDR zeker adviseren aan iedereen die het vraagt!

Jet: Ik vond de foto's en filmpjes van de screening tot aan het vertrek erg fijn. Alles tig keer bekeken, zo leuk! Ook het contact met jou, Sel, vonden we duidelijk en prettig. Dank voor alles en succes met alle hondjes, het ga je goed.

Evelien: Vandaag is Mees 1 jaar. Wat heeft ze veel meegemaakt in haar eerste jaar en wat mooi dat ze zo liefdevol door jou verzorgd is. en nu bij ons verder kan opgroeien. We hebben nog geen seconde spijt gehad en ze is gewoon deel van het gezin.

Lieve groetjes en een knuffel.

Zaida: Hey Sel! Even kleine update, ik was vandaag voor het eerst met Finnegan (Tijn) naar de dierenarts voor een kennismaking enzo, en de dierenarts was complimenteus over Finn en over de grondige vaccinaties die hij had gehad! Ze zei dat ze dat vaak anders zag bij buitenlandse hondjes, ze was erg blij om dit te zien. Vond hem een erg leuke hond (is ie natuurlijk ook ;)) en ze waren snel vriendjes. Alles is helemaal ok met hem (had ook niet anders verwacht) en hij is weer een ervaring rijker :)

Annemargiet - Ik wil wel gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jou, Selly en de rest van je team te complimenteren. Geweldig zoals jullie ons voorgelicht en op de hoogte gehouden hebben. Werkelijk fantastisch. Niets voorgelogen en gezegd hoe het is. Vooral wat betreft de poep, de oogjes, de schuchterheid van Rose etc. Ik waardeer dit zeer. Heel erg bedankt. Jullie verdienen een enorme 💐❤️😘

Tanja - “Jeetje, beter kan een hondje het niet krijgen. Wat een dierenvriend is ze, petje af!”’ 👊

Marco en Christien - Wij zijn alleen maar positief😀 Professioneel hoe het allemaal geregeld is. En de liefde en passie, die jij voor de honden hebt Selly, spat ervan af🥰 Jullie hebben een prachtig team. Voor ons als adoptant hebben wij dat als heel fijn ervaren, vanaf de intake tot de aankomst in Nederland. Vragen die snel beantwoord werden. En we keken natuurlijk steeds uit naar de foto’s, filmpjes en spraakberichtjes. En daardoor voelden we al echt een band voordat Sam bij ons kwam. Geweldig dat je dat doet Selly, want we snappen dat het veel werk is naast al het andere wat je ook nog doet voor de hondjes in de puppentuin, maar ook voor de zwerfhonden en werk bij de dierenarts. Zo waardevol❣️En tot slot wat klopt de omschrijving goed! En daardoor is er een goede match, wat uiteindelijk toch het belangrijkste is. We zijn nu al helemaal gek op onze lieve Sam!❤️ Dankjewel voor alle goede zorgen Selly en natuurlijk ook de rest van het team!😘

Eliza - We had a really happy experience. We loved all the content, always there to answer our MANY questions and she arrived clean and lovely! Will def recommend you

Sabine - Wij hebben heel veel vertrouwen in hoe jij Selly vol passie en liefde met de hondjes omgaat, ze goed socialiseert en ze alles biedt wat in je bereik ligt. 🥰Dat is al prachtig werk naast het rescue werk. Daar hebben we respect voor en het geeft ons een voorsprong bij het ontvangen van een lieve pup uit het buitenland. Verder is alles goed geregeld en georganiseerd door jullie als team en kunnen we met onze vele vragen terecht. 👍🏻 De foto’s en filmpjes zijn een geweldige eerste kennismaking. Dus dank voor alles en veel succes met jullie werk. ❤️

Katrien - Lieve Sel & Team, zoveel puppen-passie en het hart op de goede plek, fantastisch! Zeer veel dank voor alles!

Antoinette - De reden waarom wij bij jullie voor een hondje hebben gekozen is vooral jou ongelooflijke liefde voor honden. Het spatte van de filmpjes af. Het gaf zo'n goed gevoel, en vertrouwen en dit is dus ook helemaal goed gekomen. Zo ontzettend fijn alle filmpjes en spraakberichten.

En wat een warm gevoel hebben we overgehouden van het afhaalmoment. Mooie herinnering❣️

Dorette - 'Ooh, wat leuk! 🤩 Wat je allemaal niet doet voor ons èn vooral de hondjes!! 🥰'

Mevr. Vos ~ Nog steeds zo blij dat we Shadow bij Selly hebben kunnen adopteren. Zo'n groot verschil met sommige andere rescue hondjes die we hier in de buurt zien. Vanaf dag 1 een supersociale hond en dat viel ook de andere hondeneigenaren op in de buurt!!!

Dhr. Versteegh ~ 'Uniek! Je heb rechtstreeks contact met de persoon waar je hondje verblijft!'

Mevr. van Schaik ~ 'Hart voor pup en adoptant!' 

Mevr. Robin ~ ' Selly is amazing! The work she does is amazing and she truly cares about all the dogs!' 

Mevr. Leenaarts ~ 'Je zou willen dat het overal zo gaat als bij Selly'

Mevr. Nagtegaal ~ 'Lieve, sociale hondjes dankzij de geweldige start die ze bij Selly krijgen. Een betere rescue krijg je niet. Een absolute aanrader!'

Mevr. Kaats ~ 'Beste rescue die er is, onze pup Brons is super!'


Lieve Philou is een cadeautje.

In Selly’s puppentuin is de basis gelegd voor een heel sociaal en rustig hondje. Ze verstaat de hondentaal perfect en maakt makkelijk contact. Zodra ze een leuk mens ziet kwispelt ze blij en laat ze zich graag aaien! De overgang naar Nederland was best groot, maar Philou is een stabiele pup en met genoeg steun en kleine stapjes heeft ze zich heel snel aangepast. Het wachten op Philou werd ruimschoots goedgemaakt met de leuke filmpjes en foto’s door Selly. Ik hoop dat SDR nog veel honden zoals Philou naar een veilige mand mag begeleiden… 🙏🏼🐾


Wij zijn hier wel verliefd op Grace, wat een schatje 🥰 zij is super zacht en lief en mooie dametje…wij zijn helemaal weg van haar…bedankt voor alles…dat is voor ons zeker een mooie cadeau van het leven ❤️


We zijn echt super blij met Moos.

Hij is precies wat wij zochten. Hij is blij, ondeugend, super slim, hij kletst hij knuffelt, leert snel, en is gewoon ook zo knap. Echt in een woord geweldig. Dus ook wij laten hem nooit meer gaan. Zo benieuwd naar de avonturen die we gaan beleven.
En we hebben gezien hoe veel werk er in zit en wat jullie er voor over hebben.

Dus nogmaals dank.